Wat onze klanten zeggen

Laagdrempelig

"Bij Frank komen mensen uit hun comfort zone en durven zij hun aanpak aan te passen.  Frank heeft een maatwerkprogramma feedback geven en ontvangen verzorgd. Hij is een enthousiaste, interactieve en ervaren trainer die uitgaat van praktijksituaties en de leerbehoeften van de deelnemers. Dat maakt de training laagdrempelig en praktisch toepasbaar."

Suna Soysuren

Chef Nieuws L1

Kansen verzilveren

"Frank heeft mij geholpen om gericht naar het sales proces te kijken, hoe ik daar invloed in neem, hoe ik kansen creëer en hoe ik die kansen verzilver. Op een manier die bij me past. Hij komt niet met generieke sales oplossingen, maar hij werkt echt op maat. Zodat ik het de volgende dag al in praktijk kan brengen."

Peter Colman

Partner bij Simon Kucher

Confronterende vragen

"Bureau Stavant, en Frank Gupffert, ken ik al een geruime tijd. In mijn loopbaan bij VodafoneZiggo heeft hij mij persoonlijk geholpen om mijn doelstellingen helder te krijgen. Meer recent hebben diverse medewerkers van mijn team een coachtraject bij Stavant doorlopen. Heel waardevol dat bij de intake al duidelijk wordt wat Stavant daar wel, maar ook niet in kan betekenen. Frank heeft een scherpe observatie, kan goed luisteren en denkt en zoekt mee naar de kern. Door zijn toegankelijke houding is er ruimte om open het gesprek aan te gaan waarbij een stuk humor zeker niet ontbreekt. Door het stellen van de juiste (soms confronterende) vragen weet Frank je aan te zetten om zelf met de antwoorden te komen. Zijn inzichten zijn soms heel verrassend, maar slaan vaak de spijker op zijn kop! Dankjewel Frank."

Joost Veldman

Locatiemanager Arnhem P1

Tot volle tevredenheid

"Frank en Stavant trainen al jaren tot volle tevredenheid voor VodafoneZiggo. Met name binnen het Omnichannel Engagement Center, onze particuliere klantenservice, zetten we Frank graag in voor leiderschapstrajecten, coachtrainingen en communicatietrainingen. De aanpak van Stavant is altijd goed afgestemd op onze organisatiedoelen en weet deze goed te vertalen en te matchen met de doelen van de deelnemers. Doordat ze altijd maatwerk leveren is geen traject of training hetzelfde. Daarnaast leveren zij altijd kwaliteit, zijn ze flexibel en afspraak is afspraak."

Ronald Posthumus

Sr. People Lead Omnichannel Engagementcenter VodafoneZiggo

Betere deals

"Prima sales training. Ik heb vooral geleerd eerst goed te inventariseren waar de behoefte van de retailer ligt i.p.v. productgericht te denken. Daardoor kom ik nu beter tot het sluiten van de deal."

Jasper Bredius

Account Manager Retail, Home Bake

Het zingt nu rond

"Onze consultants vinden het soms lastig om met verkoop en commercie bezig te zijn. In de training Consultative Selling hebben zij geleerd dat zij juist vanuit hun toegevoegde waarde en hun inhoud extra werk kunnen genereren, of aan nieuwe opdrachten kunnen komen. Het zingt nu rond, deelnemers zijn zo tevreden dat zij collega’s aansporen de training ook te volgen. Door de interactieve werkwijze en de oefeningen die helemaal toegespitst zijn op hun praktijk, kunnen zij er direct mee aan de slag bij hun opdrachtgevers. Kortom, wij zijn er blij mee."

Mirjam van Rooyen

HR adviseur en Programmamanager L&D - TwynstraGudde.

Meer resultaat

"Met mijn team heb ik de training Doelgericht Communiceren gevolgd, wij zijn erg tevreden. Wij halen meer resultaat uit onze gesprekken, gaan beter om met weerstand en met moeilijke situaties en we kunnen beter sturing houden tijdens onze gesprekken. Er was veel interactie en afwisseling tijdens de training, waardoor we onze aandacht er goed bij hielden. Wij zijn kritisch, dus dat wil wat zeggen."

Frits Nieuwenhuijsen

Equity Sales Institutional Clients NIBC Bank. 

Borging

"Ik ben zeer tevreden over de resultaten die ik geboekt heb met deze training. Mijn collega’s en ik hebben bij Stavant een managementtraining gevolgd. De aanpak van trainers Ronald en Frank was praktijkgericht. Wij werden betrokken bij de voorbereiding van het traject, ieders vragen werden in kaart gebracht en werden uitgebreid behandeld in de training. De opdrachten die we tussendoor deden, voerden we uit met onze eigen medewerkers. Zo ervaar je meteen wat je al geleerd hebt. Na de training hebben zij ons begeleid bij de borging zodat we het vast blijven houden."

Peter Meijers

Pinault Marketing Support

Dare2Change

"Sessies op maat die passen bij onze Dare2Change visie. Dat heb je fantastisch gedaan Frank! En dat zien we terug in de praktijk. Onze People Leads faciliteren en motiveren. Hun medewerkers nemen ownership en zijn pro actief."

Michael van Heerde

Senior Manager Omnichannel Vodafoneziggo

Dagelijks profijt

"Ik heb dagelijks profijt van de training consultative selling die ik bij Stavant gevolgd heb."

Daan Meurer

Senior Accountmanager Familiebedrijven, SOS kinderdorpen

Vruchten plukken

"Ik vond het een leerzame, interessante en leuke commerciële training waarvan ik tijdens mijn werk direct de vruchten heb kunnen plukken."

Boris Berkhout

Adviseur Adviesgroep Energie TwynstraGudde

Erg tevreden

"Wij hebben voor Stavant en Frank gekozen omdat hij een goede training Account Management geeft die past bij onze consultants die soms sales ‘vies’ vinden. In de training is er veel aandacht voor onze manier van werken en de onderwerpen die voor ons belangrijk zijn (klantvraag centraal stellen, goede inventarisatie vragen stellen, kansen zien en bespreken, deal closen, weerstand overwinnen, etc.). Wij zijn erg tevreden."

Johan van de Pol

Algemeen Directeur Pontifexx Nederland

Beter leren samenwerken

"Ronald en Pamela hebben mijn team beter leren samenwerken. Zij zorgden ervoor dat teamleden elkaars sterke kanten leerden waarderen, dat rollen en patronen duidelijk werden en dat ze daardoor beter begrijpen waarom iemand zich op een bepaalde manier opstelt. Dat werkt makkelijker samen."

Sander Gaalman

Manager Consumer Insights Data Science Consultants

Bang om te kwetsen

"De training Feedback Geven heeft ons team veel praktische handvatten gegeven over hoe we feedback kunnen geven, ontvangen en vragen. Feedback geven vond ik moeilijk, omdat ik bang was iemand te kwetsen maar met de tips en oefeningen weet ik nu hoe ik op een goede manier dingen bij anderen kan aangeven."

Linde te Koppele

online content manager NPO Zapp en NPO Zappelin